logo Bliv medlem her

www.hestens-venner.dk
- foreningen med aktiviteter for alle heste

Næste aktivitet


4. maj 2024 - Agility konkurrence hvor alle kan være med
9. maj 2024 - Skovtur for ridende og kørende
3. - 4. august 2024 - Hyggeweekend med agility
12. oktober 2024 - Orienterings-ridning/kørsel (Lørdag)

Sidste nyt

Sidste nyt på hjemmesiden
samt tilmelding til nyhedsbrev

Opdateret : 13-04-2024

Facebook
Besøg os på Facebook

Forum

Sidste nyt i forum :
12-04-2024 kl.18:56

Menu :

 FORSIDEN
 BESTYRELSEN
 MEDLEMMER
 MEDLEMSBLAD
 AKTIVITETER
 LINK
 BILLEDGALLERI
 CHR
 
 OM HJEMMESIDEN
 


Du er ikke logget ind

Log ind

   

Viser indlæg : ikke imødekommene

Navn :  anne hollensted mail

Dato :

10.01.2017

Overskrift : ikke imødekommene
jeg havde ovrevejet at blive medlem igen,og derfor nysgærit prøvet at kigge lidt på hjemmeside og blad. men mødre at man skal varer medlem for at kigge på en del opslag.
jeg meldte mig ud pga, der var kun meget lidt fornyelse i arrengementer og vi kunne ikke deltage uden at andre skulle bestemme hvordan, vi skulle værer påklædt og ridestil. vi rider western! så jeg holder mig nok væk endnu.ærgeligt!!!

Her følger svarene på ovenstående indlæg :

Navn : Bjarne Sørensen mail

Dato :

10.01.2017
Hej Anne

Hvilke ting er det du ikke kan læse / se på hjemmesiden?

Mvh Bjarne
 
Navn : anne hollensted mail

Dato :

10.01.2017
kigge i pærerposten og se om der sker noget nyt spændene i 17. men ingen resultat. og et medlem af bestyrrelsen skeldte mig ud groft til et ellers hyggeligt arrengement.
jeg ved godt man kan dø af ikke ha styrtkrone på.
men man kan også dø af ryning spise jonkfood gå ud foran min bus, el andre ting.men det er mit valg.hvis jeg skal hygge, vil selv bestemme hvordan.
håber hvis jeg vender tilbage, jeg kan tage min nye kæreste med, uden snak i krogene. han vil meget gerne lærer min heste verden at kende. rigtig god dag og godt heste år.
ellers rigtig hyggeligt at deltage.
 
Navn : Verner Muhlig mail

Dato :

10.01.2017
Hej Anne mit gode råd og et forslag til dig vil være , at du melder dig ind i hestens venner, møder op på generalforsamlingen, kom med gode konstruktive forslag til nye arrangementer, meld ,dig som frivillig hjælper til at gennemføre foreningens både små og store arrangementer, gå aktivt ind i foreningens arbejde så vil du hurtig finde ud at hvor god en forenlng hestens venner er, og at du kan gå påklædt som du selv vil.
 
Navn : Lone Wunsch mail

Dato :

10.01.2017
Foreningen er udelukkende en hyggeforening, som ikke har lagt sig fast på nogen form for ridestil eller kørestil, så her er alt tilladt. Vi har heller ikke regler for det udstyr, der lægges på hesten. Vi har en del børn i foreningen, derfor ser vi gerne, at man bruger hovedet og rider med hjelm, når man rider ud i terrænet. Det er det eneste, vi henstiller til.
På hjemmesiden er det vist kun den aller sidste nye udgave af Pære Posten, der ikke er tilgængelig for ikke-medlemmer.
Som Verner så rigtigt skriver, så er vi åbne for nye idéer til arrangementer - kom bare frem med div. forslag.
venlig hilsen Lone
 
Navn : Bjarne Lambrecht Sørensen mail

Dato :

10.01.2017
Hej Anne.
Kan se at der var sket en fejl, så din besvarelse på mit svar ikke blev oprettet korrekt.
Det er korrekt at man skal være medlem af foreningen, for at læse nyeste medlemsblad.
Aktiviteterne for 2017 bliver endeligt fastsat på Generalforsamlingen den 23. februar.
Derudover har vi en aktivitetskalender, samt en "Støbeske" for vores aktiviteter. Så der skulle være rig mulighed for at se hvad der er planer for i 2017. Men mød op på Generalforsamlingen og kom frem med dine ønsker og idéer.
 

Version: Mobil | Desktop ..:: Opdateret : 13-04-2024 ::..

Birkealleens Webdesign