logo Bliv medlem her

www.hestens-venner.dk
- foreningen med aktiviteter for alle heste

Næste aktivitet


6. januar 2025 - Temaaften: Nationalparker/fredninger
3. februar 2025 - Temaaften med beslagsmed
3. marts 2025 - Temaaften: Rugehopper

Sidste nyt

Sidste nyt på hjemmesiden
samt tilmelding til nyhedsbrev

Opdateret : 11-11-2024

Facebook
Besøg os på Facebook

Forum

Sidste nyt i forum :
11-10-2024 kl.09:23

Menu :

 FORSIDEN
 BESTYRELSEN
 MEDLEMMER
 MEDLEMSBLAD
 AKTIVITETER
 LINK
 BILLEDGALLERI
 CHR
 
 OM HJEMMESIDEN
 


Du er ikke logget ind

Log ind

   

Aktivitetskalender 2024

pdf Gå kalender for 2024

Orienterings-ridning/kørsel (Lørdag)

Hvad: Orienterings-ridning/kørsel (Lørdag)
Dato: 12. oktober 2024 kl. 11:00 - 17:00
Sted: Mødested ved Avnstrupcenteret, Bidstrup Skovene ved Hvalsø, (I Ny Tolstrup drejes ad Avnstrupvej)

Pris: medlemmer 60 kr., ikke-medlemmer 85 kr.
Betaling på selve dagen ved sekretariatet som modtager kontanter eller MobilePay.
Tilmelding: 21. februar til 6. oktober 2024
Kontaktperson: Lone Wunsch, tlf. 2284 4204, mail: lone@hestens-venner.dk
Kontakttelefon på selve dagen: 2092 2075

Udskriv
Udskriv

HUSK HESTEPASSET

Nye EU-regler kræver at vi får registreringsoplysninger på samtlige heste, der møder op ved arrangementerne.
Hestens Venner vil fremover være nødt til at se hestepas ved ankomsten til hvert arrangement.

Der er nu oprettet venteliste til arrangementet lørdag d. 12.okt 2024


Der er deltagerloft på 45 ekvipager, og der er nu oprettet venteliste. Hvis det viser sig at enkelte ekvipager alligevel ikke ønsker at bruge sin plads, bedes de venligst kontakte Lone og melde afbud således, at pladsen kan gives til en anden ekvipage.



Der er oprettet en kontakttelefon til nødstilfælde til sekretariatet på selve orienteringsridningsdagen.

Kontakttelefon: 2092 2075

Alle andre henvendelser vedr. arrangementet bedes rettet til Lone Wunsch, tlf. 2284 4204, mail: lone@hestens-venner.dk
pdf

Startliste

Husk venligst:
Man møder kl. 11 til briefing ved sekretariatet.
Forud for dette skal man have meldt til start, hvor man fortæller hvilken klasse man starter i. Og meget gerne inden kl. 10:30.
Der skal fremvises hestepas ved tilmelding, som vi tager et billede af til lovpligtig registrering. Så kom gerne i god tid.

I år opdeles de fire klasser således:
1. kl. (junior) = op til 25 år
2. kl. (mellem) = 26 år - 49 år
3. kl. (senior) = 50 år og over
4. kl. = Kuske



Alle kan deltage.

Man møder kl. 11 til briefing ved sekretariatet. Forud for dette skal man skal have meldt til start, fremvist hestepas, og her får man udleveret en startliste med starttider.

Ryttere rider i hold 2-3-stykker sammen. Ingen rider alene. Holdene sendes af sted med ca. 5 minutters mellemrum og følger en afmærket rute. På ruten vil der hænge poster med opgaver, der skal løses. Hvis man overser en post, mister man de point, som opgaven giver.
Ved tilmelding oplyses hvem man gerne vil ride sammen med.

Kørende sendes af sted med 5 minutters mellemrum og følger en rute, der er angivet på et kort, som udleveres på dagen. På ruten vil der være opgaver, som bl.a. skal findes i røde poser, der kan være hængt på en pæl eller et træ/busk. Derfor skal der være mindst en person på vognen foruden kusken. Der må være lige så mange passagerer på vognen, som kusken tillader, der er plads til. Hvis man overser en post, mister man de point, som opgaven giver.

Passagerer. Hvis man ikke selv har mulighed for at møde op med en hest, så vil der være plads på en hestevogn. Kuskene vil sikkert gerne have så mange som muligt med på vognen til at hjælpe med at løse opgaverne. Det er gratis at køre med som passager på en vogn, da alle point går til kusken.

Hestens Venner byder alle hesteracer velkommen på dagen.

 
Version: Mobil | Desktop ..:: Opdateret : 11-11-2024 ::..

Birkealleens Webdesign