logo Bliv medlem her

www.hestens-venner.dk
- foreningen med aktiviteter for alle heste

Næste aktivitet


4. maj 2024 - Agility konkurrence hvor alle kan være med
9. maj 2024 - Skovtur for ridende og kørende
3. - 4. august 2024 - Hyggeweekend med agility
12. oktober 2024 - Orienterings-ridning/kørsel (Lørdag)

Sidste nyt

Sidste nyt på hjemmesiden
samt tilmelding til nyhedsbrev

Opdateret : 13-04-2024

Facebook
Besøg os på Facebook

Forum

Sidste nyt i forum :
12-04-2024 kl.18:56

Menu :

 FORSIDEN
 BESTYRELSEN
 MEDLEMMER
 MEDLEMSBLAD
 AKTIVITETER
 LINK
 BILLEDGALLERI
 CHR
 
 OM HJEMMESIDEN
 


Du er ikke logget ind

Log ind

   

Viser indlæg : Tak for den store indsats

Navn :  Pia Nejstgaard mail

Dato :

18.10.2016

Overskrift : Tak for den store indsats
Tak til arrangører, hjælpere og med-deltagere for et fantastisk vellykket orienterings arrangement 16.10.16. Vi er meget taknemmelige for alt det arbejde arrangører og hjælpere har ydet, så vi, ryttere og kuske, kan have en hyggelig og sjov dag med gode opgaver. Det var særligt dejligt med de mange engagerede folk på "levende poster", som vi synes er det allersjoveste. I havde virkelig gjort noget ud af opgaver og påklædning, som er med til at gøre det hele meget festligere. Vi ses. Mange hilsner Jana og Pia Nejstgaard

Her følger svarene på ovenstående indlæg :

Navn :  torben mail

Dato :

05.11.2016
Du glemmer takken fra os, som hverken rider eller koerer! Men som Lone mfl. ogsaa giver en superdag
 
Navn : Lone Wunsch mail

Dato :

05.11.2016
Jeg er simpelt hen så glad for alle de positive tilbagemeldinger, der kommer efter sådan en dag.
Jeg håber alle hjælperne læser med på siden her.

Der blev begået nogle regnefejl i sekretariatet. Det er selvfølgelig "øv", og jeg har lovet, det bliver bedre til næste år, hvor vi allerede har lavet aftale med en kontrol-beregner.
Men tænk en gang ..... ingen sure miner på trods af udlevering af forkert rosét. Alle tager det et smil.
Det er virkelige venner!
Tak til alle der mødte op og var med til at gøre dagen sjov og hyggelig.
Glæd jer til Pære Posten, som er lige på trapperne. Der er mange dejlige billeder fra dagen, som folk har været søde at sende til Bjarne.
 

Version: Mobil | Desktop ..:: Opdateret : 13-04-2024 ::..

Birkealleens Webdesign